söndag 8 september 2013

Beundrad med trädgårdsmästarna


Äntligen kom jag upp i max rykte. Jag vet inte hur långt jag ligger efter egentligen, men jag antar att de flesta redan gjort det för ett tag sedan. Jag har i princip inte spelat något alls nu på sommaren men sedan mitten av augusti har jag legat i rejält, lärt mig championaten och sånt (hade inte ens provat FGs, VDs och FPs championat :o)

Dock så var jag lite ivrig att komma upp i rykte, (har ju nämligen så nära till level 15 så uppdrag tackar jag inte nej till!) så i natt passade jag på att göra klart, men inte utan förhinder... När Björn hade svimmat X antal gånger och jag fått Rosblusen (eller vad den heter) så hängde sig ryggsäcken, vilket har hänt förut men går oftast över efter en stund, men sedan fick jag inte heller XP när jag red till Conrad  och hämtade järngrinden. Var helt beredd på att mejla support morgonen efter, men tänkte logga ut och in igen först. Möttes då av det här:

så då var det bara att lägga sig. Som tur är vart det fixat, fick göra om uppdragen idag. Men ingen level 15 än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar