söndag 8 september 2013

Tjena bloggen!

Jepp nu är den klar! Eller ja, ungefär. Har  tänkt ha en del hjälpsidor, faktagrejer och annat som jag måste pyssla med,  men det får ta den tid det tar.

Egentligen har jag viljat blogga hur länge som helst, ungefär sen jag började med SSO ganska exakt... ungefär 1 år 9 månader sen. Ehm ja, det tog ett tag. Egentligen mest för att det är så svårt att hitta på ett namn, (såhär i slutändan tog jag bara nåt najs som var ledigt typ) men också för att jag först nyligen har insett att jag faktiskt har saker att skriva om. Fast ja, det återstår ju att se. ^^

Jag bloggar gärna om lite udda saker, och har tänkt mig att fokusera på de mystiska delarna av spelen (både Starshine, Starstable och SSO) och försöka undvika "vardagsuppdrags"-bloggandet, även om det förstås blir en del sånt också. Jag älskar även att ta bilder/fota så det kommer förekomma en del.

Anyway, welcome to the circus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar