onsdag 9 oktober 2013

Första redigeringen

Eller ja, första riktiga redigeringen kan man väl säga, före lite har jag ju faktiskt gjort förut, men aldrig på det här sättet. Inspiration har jag fått mycket från Anastasia Eveningstar/Jorvik Journal, utan att kolla närmare på hennes bilder hade jag inte haft en aning om vad man kan göra.

Så, här har vi originalbilden (vad ful den ser ut nu i efterhand x)


och här den redigerade


Är supernöjd faktiskt, förutom några få detaljer som ryggen som var väldigt klurig, och hovarna som bara ser konstiga ut vad jag än gör, för att de gjorde det från början.

Men detta är kanske något jag borde satsa på? Någon gång ibland iallafall, tycker ju ändå det är jobbigt att sitta och stirra på samma grej i timmar liksom. x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar