lördag 26 oktober 2013

Första stegen på Skördebygden

Jag har varit väldigt oaktiv med bloggandet nu, speciellt med att läsa andras bloggar vilket jag förmodligen inte kommer göra på någon vecka eller två. Vill helt enkelt inte se saker jag kanske inte upptäckt än, för jag vill ta det väldigt lungt, känna varje steg och utforska varenda träd.

Här kommer en liten bildbomb från de första dagarna.

(dagen innan)



Fick utmana självbehärskningen när klubben skulle gå in tillsammans, en medlem som hade lite datorproblem....ett tag eheh.

Älskar ljudeffekterna.



Började utforska runtomkring...


Sprang runt på Glömda Hedarna, när jag råkade se GM Elise skriva i chatten att man kunde bli utloggad här. Läskigt, tänkte vi, men vill inte ringa hem NU liksom, vi går tillbaka bara...


...och så BAM.
 Kunde inte logga in på ca en timme.


Men sen så!





Ah vilken medeltidskänsla...<3



och fastnade såklart.



ränner omkring med klubben...


I believe I can fly!



och äntligen, Herman! <3


Fin tavla han har.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar