tisdag 22 oktober 2013

Istället för Skördebygden

Idag var klubben på utflykt längs med Southsilvervattnet för att kika och spekulera om Skördebygden, men eftersom det inte egentligen är bekräftat att vi kommer till Skördebygden imorgon så diskuterade vi också vad som annars skulle stå i nyheterna!



eller...
- Ny fiskefraktion!

eller...

- Nya ponnyer till ponnypråmen!

eller...

- Sprickorna har kommit tillbaka!

eller...

- Spelservern har tyvärr kraschat och kommer inte öppnas förrens nästa vecka!

eller...

- Jordekorrarna har invaderat hela Jorvik. Fånga dem!


Nej men skämt och sido. Jag vet inte vad jag ska säga överhuvudtaget nu! Vet inte ens om jag kommer ha något att skriva på bloggen närmsta veckorna. Nu ska jag iallfall försöka somna tidigt (yeah right..) och gå upp runt 7 och göra all levling, dagliga och sånt.

Sedan missbruka uppdateringsknappen.

2 kommentarer:

  1. Haha nej vad hemskt det hade varit! Din intervju finns uppe på min blogg nu )

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja. okej, tack för att jag fick vara med :)

      Radera