fredag 11 oktober 2013

Nykomponerad, stämningsfull musik

Åh jag dör! Jag visste det, jag har börjat älska musiken som är i teaservideon. Underbart med ny musik alltså (även om man kommer tröttna på den så småningom hehe) eftersom speciellt Starstable-theme-musiken har hängt med väldigt länge, närmare 7 år tror jag, sedan höstryttaren. (Fast Starshine-musiken är ju ännu äldre och den har jag inte tröttnat på...)

För att alla som vill ska kunna nå det nya området på releasedagen kommer vi släppa de uppdragen redan veckan innan. Utför man alla uppdrag varje dag under veckan kommer man ha direkt tillträde till Skördebygden på releasedagen.

JA! Ett "uppbyggnads"-uppdrag, gött. Kommer sitta bänkad varje dag (som om jag inte redan gjorde det...) och om jag får gissa kommer nog dessa uppdrag redan nästa vecka!

Detta kanske innebär att inte lika många kommer göra allt på samma gång, fast förmodligen inte... Men lite lugn och ro borde man kunna få iallafall.

Jag har lite blandade meningar om att alla SRs kommer kunna komma dit. Det hade varit väldigt skönt om bara level 14 eller 15 kunde komma dit, men samtidigt är det ju typ halva spelet som är det.

Men genom att nästan alla kan komma dit drygas ju hela spelområdet ut, och därmed får det plats mer folk så att säga, vilket verkligen har behövts det senaste året.

Det verkar ju också som att Gyllenåsarnas dal kommer fortsätta vara det här lite glesbefolkade, svåråtkomliga området eftersom det fortsatt kommer vara området som har högst levelgräns, men det kommer säkerligen komma flera såna på ännu högre levels i framtiden, till exempel Den Gömda Dinosauriens Dal.

Till slut vill jag bara säga att, tiden går fort! Tills förra veckan hade vi ingen aning om när saker skulle ske, det kunde lika gärna var 1 år som 1 månad, ingen info fanns.  Och nu sitter vi här och har max två veckor kvar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar