torsdag 7 november 2013

"Gammal" intervju

Jag fick vara med på en liten intervju för ett tag sen på Haley Rainstorms blogg, men glömde posta den här. Så gör det nu istället^^ Ingenting speciellt, mest lite fakta om mitt spelande haha.


Hej hallå :) 

Hur länge har du spelat? 
Sedan 21 dec 2011, så 1 år 10 månader.

Är du StarRider?
Jupp. 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är medlem i Pink Bullets.

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, fast jag tycker en av de bruna hästarna med svart man och svans är hemskt fin. Så kanske, ändå.

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Just nu varje dag, i säkert... 8 timmar eller något. Vissa perioder, som på sommaren, blir det mycket mindre.

Spelar du några andra spel? 
Nja, inte riktigt, förutom Starshine Legacy och de gamla Star stable-spelen.

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
De spännande uppdragen, som tyvärr kommer lite väl sällan.

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Har just nu 5 st, starthästen Thunderchief, friesern Ravenye, ponnyn Hawkeye, oldenburgaren Obsidiankid och andalusiern Frostmagic.

Har du någon bästa vän i spelet? 
Nja inte riktigt, men min syster Ashley Skyfall kan ju räknas.

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? Oftast är ljudet på eftersom jag vet aldrig vad jag annars ska lyssna på, haha.

Vad för sorts dator spelar du på? 
En halvgammal laptop som går sönder lite mer för varje dag.

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Ja, läser en del. Rekommenderar Esme Silverforce's blogg, som har mycket tänkvärt och en del spännande teorier.

Önskeras i spelet? 
Jag gillar kallblod, så gärna shirehäst, nordsvensk eller fjording.

Ditt bästa minne i från spelet? 
Kommer inte ihåg något speciellt faktiskt, förutom för några veckor sen då trailern till Skördebygden kom.

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är en utforskare, men lite av en clown också, tar varje tillfälle att skämta och gillar att klä ut mig.

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min syster hade hört från en kompis att det fanns något som hette Star Stable Online. Jag var lite tveksam till en början, men frågade redan nästa dag om jag fick prova spela lite på syrrans konto.

Vart har du ditt hemstall?
I Vingården, på grund av närheten till Gåd och det mesta annat. Annars hade jag haft i Valedale.

Önskefunktion i spelet? 
-Att man, precis som i brouppdragen, slapp se andra i de flesta uppdrag.
-Att kunna dölja alla spelares namn och klubb, tex när man vill ta bilder.
-Olika kameravinklar, speciellt i från ryttarens eller hästens point of view.
Tja, jag har en hel del önskningar men de skulle bli en alltför lång lista ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar