tisdag 19 november 2013

Hur lång tid tar det att levla egentligen?

De flesta brukar säga runt 20 dagar, men jag vill veta lite mer exakt än så, precis hur mycket XP får hästen om dagen?

Infon om alla lopp har jag hittat här, men jag har även kollat XPn själv eftersom vissa lopp stämde inte och Skördebygdens finns inte med än.I Skördebygden har vi ju nu 3 nya lopp, som ger 37xp var. Det förkortar faktiskt levlingstiden med en dag.

Förut fick man totalt 1811 xp per dag när man gjorde alla lopp, och att komma till 33000xp som då är level 15 tog det 19 dagar (18,22 för att vara mer exakt)

Nu, med 111xp mer om dagen i Skördebygden blir man klar dag 18 (17,16).

För ponny dock, blir man klar redan dag 17! Trots att de såklart är segare att levla, får de ju 37xp extra från ponnyloppet, och tjänar in hela 1959xp om dagen, och blir klara dag 16,84.

Inte för att jag orkar levla nonstop i ca 13 dagar till med Vilda, jag tar det lite lungt... Min deadline är inför ponnygaloppen på Luciahästivalen och det är ju gott om tid dit :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar