torsdag 21 november 2013

Jorvikstallets championat

Jag kände för att filma första championatet, lite som minne men mest för att studera vägarna. (Missade senare samma kontroll två lopp i rad så det var bra att kunna kolla vart det var.) Tycker det gick väldigt bra för att vara första gången, fast alla andra susade ju iväg långt före förstås.

Men främst av allt; jag ÄLSKAR den nya tävlingsmusiken. Detta är precis vad jag hade hoppats på av Skördebygden, och först vart jag ju så besviken att det var samma gamla jaktmusik i de första två loppen, men nu har jag faktiskt hopp inför framtiden :3 Den påminner ju lite om den gamla, och är säkert inspirerad av den med, men det är just att det inte går likadant hela tiden som är så bra. Sen att det är lite dramatiskt och låter väldigt krigsaktigt (eller vad man ska kalla det.... piratmusik kanske?) är ju bara ett fett plus.

Märkte ni förresten att musiken i Elit-loppet har bytts ut mot den nya? Skulle ju kunna vara en bugg men tycker det är väldgt intressant :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar