söndag 17 november 2013

Ponnyn är min

Har varit det i flera dagar faktiskt, och det känns väldigt konstigt på nått sätt, som om det inte är min häst egentligen. Kändes aldrig så med någon av mina andra hästar, men vem vet, det kanske är för att jag väntat ända sen ponnyerna kom på den här.

Det vart en Wildwhisper/Vilda - men jag tvekade där i slutet, och ångrar nu att det inte blev en Wildwarrior. Jaja, jag får väl ändra det när jag känner att jag har tillräckligt med SC...vilket kommer vara aldrig, förstås.




Är redan sugen på en ny ponny, nämligen denna. Hjälp, ska jag bli en sån där ponnymänniska?!
Fast det vore verkligen värt att ha ponny trots långsamheten om man kunde tävla i championat på lika villkor. Måste mejla och tjata om ponnygrupper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar