torsdag 14 november 2013

Redigerar mycket nu

Det har blivit väldigt lite bloggning och mycket redigering för mig nu i veckan. Vet inte om det kommer fortsätta vara så hehe, jag är lite sån som skiftar intressen fort ibland. Vill nästan hellre redigera än spela, för att vara ärlig.

Kan helt enkelt säga nej till att sitta och lyssna på det här och pilla på lite bilder åt klubbkompisar, grymt härligt :P


Här är även en bild som jag gjorde igår, har blivit en vana att börja på nåt under onsdagsuppdateringen, och det är igen till Ruby Winterstorm:


Första gången jag målar vatten, faktiskt. Hade ingen aning om vad jag höll på med, haha, men det blev ok i slutändan :P

Här är en video om lite olika finurliga sätt man kan snabbt "måla" regn på, jag använde mig då av det första: Tutorial - 3 ways of drawing rain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar