måndag 16 december 2013

Hästivalen

Rainbow Dragons Luciahästival, det vill säga, är nu över. Det har varit skoj att delta i något så stort och bra arrangerat, även om det minst sagt har varit lite problem med att kunna se varandra när man bara kan se max 50 personer i spelet. Jag har varit anmäld till alla tävlingsgrenar, men missade dock Stilhoppningen igår förmiddag för jag försov mig ;( (yes jag har väldigt konstig dygnsrytm...) och jag har ju även deltagit i Pink Bullets egen kadrilj i Julshowen.

Carro som tittade på filmade den åt oss!



Lite bildspam från i helgen, samt mina outfits:

Från välkomstceremonin med lek, här Under Hökens Alla Vingar. (Fail med min enbart blåa outfit där..) 

  Jag var INTE bra på att fånga folk.... Alla jag tog hade typ färgen ändå, hinner ju inte se :S


Terrängen började kort därpå, detta var min klädsel: (hade dock fel stövlar när jag startade, typiskt...Annars gick det rätt bra ändå, fast jag var nervös som tusan under loppet.)

Efter följde då dressyren, som jag... råkade... vinna?!? Ooh. :D


Kvällen avslutades med uteritt och grillning (med tillhörande flum, såklart...)


 Kullåkning...

...och hur många kan sitta på Ruth?


Dag 2 - Stilhoppning "Verklighetstrogen hoppoutfit med klang av jul." Som jag ju missade.


Och förmodligen det roligaste av allt; ponnygaloppen:

Det var jämnt, men tyvärr gick jag inte vidare i min grupp ;( Antagligen för darrig och tog dåliga svängar etc xD


Dags för kadriljen! Skåda dessa rosavita myror springandes på håll...
Tyvärr vart ju det hela lite pannkaka eftersom man såg i princip 2 st ur alla kadriljgrupper. (Rainbow Dragons ponnykadrilj, Water Roses och så oss.)

Tur man iallfall ser varandra.

Och avslutningen, Luciatåget! (Som jag blev utloggad från ungefär tusen gånger, hej internettrouble...)

Man får tacka Rainbow Dragons för en skojig och fullspäckad helg!

Tyvärr verkar mina internetproblem från igår hålla i sig, pappas uppkoppling måste ha gått ner sig totalt ;( Har lyckats vara inloggad i max 3 minuter åt gången idag. Höhö, får väl blogga istället -  jag har massa oskrivna inlägg som varit uppskjutna på obestämd tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar