söndag 8 december 2013

I backspegeln


Någon gång under våren 2012, troligtvis den enda bild från SSO jag har från innan oktober samma år, då min dator krashade.

Det börjar närma sig 2 år sedan jag började spela och tog de första stapplande stegen på Jorvik. (well, den här versionen av Jorvik iallafall.) Jag är ganska nostalgisk av mig; gillar att titta tillbaka på gamla bilder, men eftersom jag inte har så många har jag läst en del gamla onsdagsuppdateringar. Detta var det aktuella när jag började spela: (läs mer här)

  • Nya juluppdrag
  • Du kan nu skapa en egen ridklubb!
  • Det finns nu en gruppchatt
  • Ingen mer hoppning för icke-star riders
...Och några fler saker. Intressant vad mycket som har förändrats, nu när ju dessa saker självklarheter i SSO-vardagen.

Jag vet att en del har haft utlottningar på sina 2-årsdagar, funderar på om jag skulle kunna göra det med... Kanske som kombinerad julutlottning då? Men jag är förstås lite rädd över att få typ inga deltagare x)

Outfit jag hade väldigt länge under hösten 2012. Gamla Fiona det, hehe. Funderar nästan på att byta tilbaka till den frisyren för ett tag nu...:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar