onsdag 15 oktober 2014

Nämen vad nu

Alltså jag håller på att få tillbaka min aptit för SSO ganska rejält. Inte för att vi haft mycket vettiga uppdrag på en sådär 2 månader (men idag så! om bara servern öppnar någon gång) men jag har haft en hel del skoj med klubben och så var det ju de där nyheterna...

Den här grejen när man vet att det kommer ett nytt, häftigt område bara inom några månader är för tusan det bästa som finns! Och nu vet vi ju inte ens vilket det är, även om många har teorier, så det verkar som om det blir en härlig höst full av överraskningar. Och sen nya klubbfunktioner som grädden på moset. Nom. Och dagens nya inspektionsverktyg? Halleluja!

Och härnäst väntar nog Halloween. Hursom, jag ser fram emot det, liksom vadå läskig högtid? Det är bara myspysigt enligt mig :P Det lär bli mycket att göra på SSO och det är ju aldrig fel.


Ujuj, enda bra bilden jag hittade från de senaste fem månaderna, höhö.

1 kommentar: