lördag 22 november 2014

Nic & hans kära kylskåp



Jag skrev ju redan om kylskåpet här och här, vilket jag funderat på i flera månader då sedan jag gjorde ballonguppdraget kallat "Den berömda äventyraren" senast, ca ett år sedan, då det såg ut så här:



Jag anade kanske inte då att det skulle sitta fast i en kedja och sväva...

Jag visste det dock redan innan vi kom fram till Nic i Dinodalen, för förra veckan spelade jag lite gratis SR och kom fram till Nic's ballonguppdrag igen. För han hade redan blivit "uppdaterad" i utseendet, och andades frusen luft. Och där var ju det fastkedjade kylskåpet...




Emellanåt i nutiden kan man se hur skåpet verkar nästan explodera av både någon röd, rosa och blå kraft. Det kan vara svårt att få syn på eftersom det händer så sällan. Förr, snarare än senare lär det ju i vilket fall komma ut någonting...






Ljuset är också ganska likt det rödrosa som är inuti grottan vid Isendell.






Mycket häftiga grejer är det på gång här i dalen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar