lördag 15 november 2014

Snart här

Wow. Jag tippade nästan det och ändå är jag överraskad... onsdagen den 19e och nu är det bekräftat. Det känns så snart! Man behöver knappt inte ens vänta ju, det är bara att spara ihop pengar och förbereda sig.

Musiken är verkligen underbar. Jag hoppas verkligen hela området går i samma anda, med olika platsers stämningsfulla musik.

Vill även säga grattis igen till klubbkompisen Cec som får uppleva Dinodalen redan imorgon tack vare SSO's tävling. Pink Bullets är stolta! ;) Själv är jag nöjd med att uppleva det på själva öppningsdagen. Kanske i skymningen, vem vet... (om jag pallar vänta så länge, hihi.)





Jag ser det kommer en ny sorts mysig luva! 


Wow. Det här måste var en av de coolaste grejer i hela SSO's historia. Den ser enorm ut! 


Här ska det göras mysko tekniska saker.

Solnedgångarna i vinterlandet kommer bli magnifika...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar