torsdag 4 december 2014

Vinterdvala

Det är lite segt hos mig och jag har nästan så gott som gått i ide nu, sover lite hursomhelst utan koll på omvärlden. Det har därmed inte varit så mycket att blogga om på sistone, men jag har dock traskat på med uppdragen i Dinodalen såklart. Jag är glad över att det fortfarande finns en hel del att göra, och ännu mer kommer ju förstås. Härligt att det fortsätter trots att julbestyren drar igång nu.

Jag har faktiskt jobbat på lite halvgamla grejer i bakgrunden som troligen kommer upp på bloggen närmsta veckorna. Lite redigeringar (inte så mycket av Dinodalen av någon anledning, utan en hel del Starshine faktiskt) och några nya kategorier här på bloggen, till exempel "Bra att ha". Det låter kanske inte så mycket för världen men jag tror i alla fall en av grejerna som verkligen kan göra nytta - en sammanställing av hela SSO's huvuduppdragserie i lista som jag filat på under rätt lång tid. Kan vara väldigt bra när man inte kommit så långt i spelet, eller spelar om det på nytt konto och vill veta vilka uppdrag som leder till vad och hur man fortast kommer vidare i spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar