lördag 24 januari 2015

Nu var det liv på Paddockön

Lite spoilers här för Paddocköns uppdrag, förstås.

Jag gillar verkligen Paddockön, och det är skönt att vara tillbaka i Skördebygden. Efter flera månader uppe i snön i norr började jag verkligen längta tillbaka hit mer och mer, hehe.

Denna veckas uppdrag var ju mest det vanliga "spring hit och hjälp med det här"-uppdrag som ju större delen av spelet egentligen består av, men kvaliteten på dem har verkligen ökat och det gör det verkligen till ett nöje. Uppdragen känns väldig välskrivna (fast lilla Lisa verkade väldigt vuxen för sin ålder) och det finns alltid några riktigt skojiga moment...

Som denna jPhone. Nämen 64 TB, det är ju bara 64000 GB... och på 16 KB får man ju plats med en hel liten dikt?!



Jag diggar denna Super-Jarl.


Vuxna är så töntiga?! Count me out.


En ny fin utsikt.


 Som jag ser på saken får man ju utnyttja tillfället... och råka fria. Så vi gifter oss i maj - härligt härligt, vi har båda lika onda personligheter...



Jaha, så är det Star Wars eller Sagan om Ringen?


Men alltså jag trodde ju alltid Jon Jarls pappa var Jor (son av Thrain, son av Thror... ;)
Undrar om även den här Lord Konrag är baserad på någon verklig person? (well, verklig i SSO-världen.)

Hursomhelst, över allt annat så är jag bara supernyfiken och längtar till Garnokvulkan. Vill ha hintar. Info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar