lördag 1 mars 2014

För att klargöra... lite om mig

Jag skriver på bloggen endast när jag har lust/inspiration. Jag kommer aldrig tvinga mig själv att koka ihop något endast för sakens skull, att hålla ett visst schema med X antal inlägg i veckan. I början hade jag visserligen en, för mig, något högre aktivitet - men det var fortfarande helt spontant, och jag insåg att jag antagligen kommer att följa det spontana spåret.

Utöver det, men med lite samma tema ändå så har jag vissa intressen jag tycker är värda att skriva om. Det är inte vad jag gör om vardagarna i SSO (även om sånt förekommer då och då, förstås), som  saker jag köper eller vad uppdateringarna innehåller (sånt går ju att läsa på nyhetssidan och på 90% av andra bloggar) som jag gillar att skriva om.

Utan denna blogg är mer som ett utlopp för mig, där jag kan posta mysiga teorier när jag väl har sådana, eller om jag kanske ser något nytt (eller varför inte gammalt) oväntat i Jorvik. Jag är ju även ett stort fan av bakgrunden till SSO;  Starshine-spelen och tidningarna,  samt Årstidsryttarna (Star Stable Offline, som jag gärna kallar det) så det är inte omöjligt att sådant kan komma ibland, det hör ju ofta ihop med olika teorier om tex. spelhistorien.

Utöver SSO där jag inte sysslar med mycket alls för tillfället, (har lagt av med levling av mina 4 sista hästar totalt) vandrar jag omkring i MMORPG-djungeln och försöker hitta fler spel jag gillar, och just nu går mycket tid till World of Warcraft. Det är riktigt bra, men det intresserar mig ändå inte lika mycket som SSO, trots sina 90 fullspäckade levels :P Just nu försöker jag samla ihop rykte där så jag kan köpa mig en häst där iallafall, hihi.


~

2 kommentarer:

  1. Coolt att du kör World of Warcraft! Det gjorde jag också en gång i tiden xD

    SvaraRadera