torsdag 20 november 2014

Dagen D

[Spoilers för Dinodalen dag 1 & 2 i bilder.]

Alltså wow. Jag är helt mållös.

Trots massa problem som vart lösta till slut (jag vart precis som många andra fast i nedgången till Dinodalen i flera timmar, ugh) som ledde till rätt mycket irritation hos mig, så var det glömt stunden det började på allvar. Jag vart så medsvept i uppdragen hos Nic att det var väldigt svårt att sluta (fast är nog knappast ensam om det) men eftersom jag började så sent efter all väntan idag så kunde jag inte hålla på hur länge som helst, heh.

Det känns nästan som ett helt nytt spel. Jag vet att dalen inte är direkt gigantisk, men det känns så himla stort och jag gillar att man inte kan se så långt. Ljuden och musiken är verkligen underbara, och det är fantasktiskt med så mycket att göra. Mer har jag inte direkt att säga eftersom jag inte hunnit så långt - ska nog försöka spara så mycket utforskning så länge som möjligt så det härliga varar ännu längre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar