fredag 16 januari 2015

Vad har jag för bloggläsare?

När jag läste Esmes inlägg för ett tag sen fick jag mig en liten fundering gällande SSO's community, främst bloggar. Just Esme har ju turen och skillsen att ha vuxit fram till en sådan stor blogg (om inte den största inom svenska SSO) med många läsare, men långt ifrån alla lyckas med det. Jag tycker fler bra bloggare förtjänar att få lite strålkastarljus, och för att lyckas gäller det att synas mer, bland annat genom att kommentera andras bloggar (vilket jag kanske är lite dålig på, försöker påminna mig om det.) Jag känner att jag själv kanske inte har så jättestor koll på olika bloggar, så just nu tänkte jag försöka kolla in och följa lite mer folk! Jag använder Bloglovin för att följa, så det är ett tips till er som inte har det.

Så ni som kikar in här ibland, ge er gärna till känna och kommentera - jag kollar allas bloggar!
Jag själv är mest intresserad av (som det kanske märks) olika teorier och funderingar om de mystiska sakerna i SSO, men även Starshine och PC-spelen Star Stable så om du bloggar om sånt, eller känner till någon annan som gör, är jag definitivt nyfiken så tipsa! Fina redigeringar är också alltid trevligt och inspirerande att se.

Vi får hoppas och jobba för att communityt starkt lever vidare i 2015...


2 kommentarer:

  1. Ja, jag kikar in här när bloglovin säger åt mig, som du säkert vet. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja och tack för det :) Det är alltid trevligt med intressanta diskussioner med dig :D

      Radera