onsdag 9 oktober 2013

Lite uppdateringsdrömmar

Jag kan börja med att säga - vilken grym uppdatering! Jag vet inte riktigt hur de lyckas att få mig nöjd eftersom allt jag vill ha är uppdrag, typ, och det är ju verkligen en bristvara nuförtiden - men självklart är det ju Skördebygden som hägrar och det gör det mesta okey. (Förutom att jag är pank och redan vill köpa två andra hästar... :<)

Jag tyckte dock mina drömmar i natt var ganska underhållande, de var verkligen i uppdaterings-mode. (Alltså jag har typ aldrig drömt om SSO förutom de senaste veckorna, och det är väl för att det snurrar rätt mycket i huvudet nu.)

En av drömmarna utspelade sig iallfall på Nilmers höglands-bron, och det gick typ ut på att man behövde ta sig över nu av nån anledning, och det fick bli genom att balansera på rep. En grej med mina drömmar är att det alltid är mycket mörkare och "läskigare" än SSO irl, typ Kittelkärr-mörkt, så det försvårade hela grejen lite, men det gick bra att gå över - själv. För sedan skulle hästen också gå över, själv, och det, ehm... ja det gick ju iallafall.

Anyway, flash forward i drömmen. Jag kommer inte ihåg några egentliga platser, men plötsligt var det gula prickar på kartan överallt - men det var samma uppdrag som man skulle göra hos olika personer medans de vägledde en, det vill säga suga upp ond materia med någon slags manick. (sounds familiar? xD) Den man startade hos var någon slags ond baronessa, typ, och ganska elak verkade det som. Men där var det bara buggigt, man kunde bara starta uppdraget, prata 5 sekunder och sen kastades man tillbaka dit man började.

Hela grejen var buggig egentligen, och det fick mig att tro att Skördebygden hade öppnat av misstag. Det är nästan som mitt undermedvetna förväntar sig massa buggar och fails...

Men nä, det kommer bli magnifikt. Max 22 dagar kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar